Thursday, June 23, 2011

Setiap yg Indah ada Bayarannya..

Mood minggu lepas sgt happy..
Sebab baru dpt keje baru..
Mood minggu ni bercampur baur..
Sindrom itu dtg lg..memang menyeksakan kali ni..
Estrogen memang jahat..
Buat hidup kacau bilau..

Hari Isnin hari yg tak berperasaan..
Asyik cari pasal dgn mrNaz..
Dlm keadaan tak berperasaan tu aku gi keje and balik keje..
Konon nak neutral mood nak gi basuh kete and dptkn ion negatif dr dlm kete sendiri..
Tapi sbb penuh brg-brg dlm kereta selepas berhujung minggu,
aku niat hantar brg dulu ke rumah..
and then..............
Aku accident..
Org Langgar si Gemuk aku..
Abis pecah sidemirror ..
Hampir juga kena muka aku..
Alhamdulillah yaAllah..aku tak apa-apa..
Baru semalam sepupu berpesan..
Jaga jaga sikit kau tu darah manis..

Yang peliknya masa insiden tu pun aku mcm tak berperasaan..
kenapa la dgn diri aku ni..
Just mintak ic and address org yg langgar aku..
terus esoknya aku repair..
Minta ganti rugi hingga kini masih menanti..
Katanya tiada duit waktu ini and sanggup lagi kl aku report polis..
Malasnye aku nak fikir..
Biarlah sampai dia ada duit..
Yg penting dlm hati skrg>ak selamat<..
Thank you Allah..

Selasa..
Suasana masih tegang..
Tp aku positifkan diri..
Menunggu estrogen menurun kembali..
Sabar Yana!

Rabu..
Masa berhibernasi..
Masih tak berperasaan..
Pandang bunga deep di bawah katil..
Dgn tak berperasaan aku cantumkan kelopak..menjadi satu bunga..hingga ke rimbun ke 6..
Dah mcm puisi la plak ayat aku ni..
Ape ape je la..
Approved..
Dapat confirmation letter..
18 July akan merubah segala..
Kongsi bersama MrNaz kegembiraan..
Pelangi dtg lagi..
Mari menyulam cinta kembali..
Bersama sinar Panjut Hijau ..
Haha..Green Lantern..=)

Kerja Baru>Accident
Gaduh>Pujuk>Belanja tgoK Movie

Betul kan..semua ada bayaran..

No comments: