Sunday, June 24, 2012

Masak2 Week 18~

Salam..
Nak mememorikan gak lauk pauk hasil masakan awal2 tahun perkahwinan ni mcm Ms Fainie..haha

Sup Daging

Ni memang segar dari ladang baru pagi td masak..bunga2 kat blakang tu MrHubby yg letak..ehe..Resipi mcm biasa la mcm kita buat sup..punye malas nak tulis.

Buncis Goreng

Capsicum wajib letak..ni gambar minggu lepas baru nak upload.

Ikan Merah Masak Sos Pedas

Ni Kegilaan En Hubby Sekarang..asik2 nak masak ni je..

Ntah Kenapa sejak akhir2 ni gila masak plak..Baby sy sekarang Pandai da, taknak makan lauk kedai,nak makan mama dia masak je..sedap sgt agaknye >perasan<..

Tapi kan..smlm kan..iklan kfc telah berjaya membuat papa baby mengidam akan ia..haha.


aum..aum..suka la tewww..muke beriyer makan..

Ape lagi..tumpang sekaki setangan la kan..last2 kita yg kena makan ayam crispy tu..en.hubby makan original gak..wekk..tapi layankan je,masuk ayam ke2 je,tekak da loya2 xley masuk..kan da kata..baby nak makan lauk mama dia masak..haha


muka yg semakin mengembang..

Bila rehat2 ptg hari sabtu smlm,lalu pulak pakcik walls tu..ni la hasil tangkapann...baby mmg suka paddlepop dari awal2 aritu..=)





nyam2..sebenarnye ngidam fruittare aiskrim walls baru tu..tapi lupa plak bila da nampak paddlepooa paddlepop yg warna warni..

ada org tgh katup kepala ngan bantal sambil menjerit >xsuke ptg ahad<..haha..xnak keje esok ler tuuu..hahahaa..
Yeaahhh..xsabar esok 19weeks checkup!

3 comments:

Fainie said...

sedap pulak nmpk kacang buncis tu..juicy tu..i dh 3 hari tak masak..sindrom ape tah yg melanda..hahahha

cikpingu said...

aiskrim 2 mmg sedap kn...
slurrppp2

Riana said...

beb>sindrom malas2 manja..haha
umi>memang..xley tahan paddlepop tu..pantang dengor bunyik pakcik aiskrem lalu..haha