Monday, February 4, 2013

Lagu Buat Aisyah Dhaniyah

Aisyah Dhaniyah sayang mama..

Mama pun sayang Aisyah Dhaniyah..

Aisyah Dhaniyah sayang babah..

Babah pun sayang Aisyah Dhaniyah...

Lirik: Babah
Lagu: Babah

hahaha..nt bole wat video clip plak =P


Mood hr Isnin...
Biasalah drama pagi Isnin bila hantar Aisyah ke rumah cousin.
Jangan tak tau Aisyah dah mula pandai drama swasta da pagi Isnin..
selalu senyap je time hantar..
Tapi perkembangan terbaru, dia da pandai da faham da yg dia kena tinggal..
Dia terus melalak pagi td masa hantar.
Nasib baik kejap je..
Alahai anak..serius rasa mcm nak resign..haha
Tapi nt tak bole belikan Aisyah baju cantik2 ngan menan Aisyah..haha..napsu maknye yg lebih.
Pastinya Aisyah akan melalak2 tengahari nt ingatkan cik b mama nye ni..
Cian Aisyah..=(

Muka puas lepas nenen..1 month++

Aisyah hanya senyum mcm ni lps aku bf dia..kl botol jgn harap nak senyum gini..huhu

2 comments:

hayati hashim said...

suwiiiitttt
Aisy pn ada 2 3 lagu hasil gubahan mommy..hihi

mama ila said...

aisyah comel!!! =)