Tuesday, May 21, 2013

Aisyah bertemu baby Iman..

Assalamualaikum..

Bertemu kembali dengan entry ku yg serba kekurangan..hey...
Untuk tatapan di masa hadapan..

Sabtu lepas aku keje..(so what!)..he
Tapi kan sabtu aku half day.so selalunya aku mmg malassssss yg teramat nak g keje..
maka bila malas serabai2 la sarung je baju pape asal sampai ke opis..
Bos aku siap cakap..-i don't understand why they want us to come on Saturday..nothing to do laaaaa!!!-
So,,aku lagi la nothing to do..merepek je la ngan bos aku tu bergosip..-ko bole gosip ngan bos ko???hhaa-

Pastu bole terlupa ada majlis aqiqah baby kpd colleuge hubby ptg tu..
Hubby plak kata nak terus pegi..punyelah gelabah aku ngan baju serabai2 pastu ngan tak stanby baju lawa Aisyah..kl balik rumah confirm kitorg ni meleceh makanya hubby kata terus pegi..
Tapi aku tetap nak balik gak tukar baju Aisyah,,xpela aku serabai Aisyah bior tomel..haha
So,balik tu amik Aisyah dan blk kejap tukar baju Aisyah..

Sesampainyer kat sana aku cuak plak..tgok banyak kasut kat luar rumah..tak terpandang plak aku ada ramai org kat canopy luar..
So dlm kepala aku..alamak..malunyer xpakai baju kurung..
Terusla cakap kat hubby malunya nak kuar xpakai baju kurung..
-aku ni mmg pemalu sikit pemalu xpasal2.he-
Tetibe hubby cakap aper tau!
So,what do u expected..
Peh sentap aku kl hubby aku da ckp omputih..aku mmg hanginnnnn je..sentap...
tapi emosi perlulah dikawal dgn baik..happy2 keluar kereta..
lantak ko la emosi..haha
Buat muke tak bersalah..

Turun2 rupenyer takyah masuk rumah pun..duk terus kat canopy..
Yg kat dalam rumah2 tu makcik2 tgh baca yasin..hee
yg penting org xtgok pun ko pakai baju ape..pedulik hape kan..hahha..
bukan org tak bagi mkn kambing pun kl ko xpakai baju kurung..kihkih..
tu lah aku selalu complicated..
The kambing is sgt la sedap..cuma beriyani tu pedas skit..penuh ngan rempah ratus tp tetap sedap..=)

So..mari layan gambar budak bambam..

Mate besor2 nak amik hp mama..haha

Serabai kan aku..haha..

Aisyah tak heran ngan baby..dia kata xnak baby lagi..hahaha

Door gift nyer simple n menarik..abis aku baham kat opis yg besor...Aisyah ngan babah pun dpt..=)
Tapi mama dah cop aisyah punye..ihihi


Tahniah to Kak Fuza yang dapat baby girl comel..rumah pun dekat je dgn rumah kami bole la nt jd gang Aisyah kan..heee

Best juga sbb dapat kenal2 dgn rakan sekerja hubby..so,bila hubby cerita bole la imaginasi lebih sikit,,haha.

Daaaaa...






4 comments:

m@m@yAyA said...

Aisyah da makin bambamla~lau dpt geget peha dia shedapnya!!hihi

Riana said...

Zura..dah bole makan ni makin bambam la Aisyah,,heeee

Unknown said...

bestkan bile kite kenal2 ngn geng keje asben kite... :)

NM03 said...

salam kenal. singgah sini terus follow. jom, kalu sudi ke teratak picisan saya pulak. maceh..