Friday, August 30, 2013

Aisyah amik lesen keter..

Assalamualaikum

Haha..tajuk nampak no tak de idea..

Aisyah kan kuat melekat ngan aku kan..kl balik keje selalunya hubby akan pesan..nt nak Aisyah yer..so..bila aku masuk n amik Aisyah, cepat2 pass Aisyah kat hubby..penah sekali aku lupa borak2 ngan bs pastu hubbyku merajuk sampai mlm.hahahhahaha..

So smlm da pass, mcm biasa Aisyah akan melalak.yela..punye excited nampak mamanyer..sekali penantian penuh penyeksaannya menunggu aku balik keje dirobek2 begitu..haha..robek hatiku katanya bila aku pass dia kat babahnyer..huhu...tapi selalunya kejap je nt hubby pujuk..okla dia nt..

Bila aku da masuk keter..peh..punya sombong plak ngan mama yer...rupanya nak melekat kat stering kereta..hahahha..oooo..mama ada nenen babah ada stering ea..hahaha..Aisyah Aisyah...

....

1 comment:

safurara said...

last last stering tu di geget nya~ hehehe