Friday, August 2, 2013

Cerita Tentang Nenek #4

Assalamualaikum..

Innalillahiwainnailaihiraji'un..nenek telah pergi selamanya meninggalkan kami pada 29 Julai 2013 bersamaan 20 Ramadhan 1434H..

Banyak cerita yang nak dirungkaikan..

Perasaan bercampur baur..macam tak percaya..masih menoleh-noleh ke bilik nenek time pegi balik kje..

Maafkan aku kalau entry cerita tentang nenek tidak berkesudahan..tiada sambungan..dan mungkin aku akan sambung lagi lepas ni..tu pun tak pasti..tapi hati aku nak sangat berkongsi..kerana ada sesuatu yang perlu diteladani dari cerita ini..insyaAllah sampai masa nanti akan aku sudahi..puitis no koooo,,

Yang pasti..perginya nenek..akan merubah 360 darjah corak kehidupan aku lepas ni..perubahan yang sgt besar utk family kecil kami..



Alfatihah untuk nenek tercinta..Hajah Rasidah @ Marseh binti Haji Ehsan..
Moga nenek tenang di sana..



No comments: