Wednesday, August 21, 2013

Mainan kegemaran Aisyah..


Assalamualaikum..

Cerita pasal anak memang bole menghiburkan hati kat opis yg boring ni.hahah.Aisyah Dhaniyah saya suka main dengan 3 benda ni.

Kertas

Ni febret dia..majalah maknyer memang da xrupa majalah..konon bf sambil baca majalah sudahnya ttdo sedar2 mulut anak da penuh kertas.aptb..
Ni musim raya ni angpow tu sekejap je da cair jadi kudapan..dia mcm faham je bila amik ngamuk2..alahai.

Bag bertali

Pantang nampak tali bag..memang terus nyonyot.haha

Pampers

Da pandai sepahkan pampers dr dlm beg..aduh..

Aisyah ni tak heran sgt dgn teddy bear..bantal comel..mainan2 yg mmg dia punya..dia hanya suka mainan dia yg bulat2 mcm donat yg stackers tu je..tupun gigit2 mcm gigit donat.haishh..tv pun dia kurang..setakat ni aku tgok upin ipin je yg menarik minat dia..bole ketawa sorg2 tgok..pelik aku.haha..

Aku mmg ajar dia tak expose sgt dgn tv..nampaknyer dia pun mcm aku kurang minat dgn tv..hp pun sama kl dia pegang kejap je pastu dia gigit2 je casing hp tu..

Aku rasa dia minat benda2 teknikal..cthnya seperti kipas dan wayar..hahahhaa..

Anak korg plak suka apa?

2 comments:

Nadt said...

saif pun suka main tali n wayar..pantang jumpe wayar confirm jadik bahan..

Riana said...

bapaknyer kata nak jadi engineer letrek agaknyer..hak hak