Friday, August 30, 2013

Makan free di Laguna.

Assalamualaikum..

Kelmarin pegi open house ex- colleuge aku kat Taman Laguna...

Masa nak pegi bukan main semangat..tp Aisyah plak meragam so tgu Aisyah cool baru gerak..hehe..Si kecik tu skrg semua nak bebas..pakai pampers susah..pakai baju susah..takkan anak dara mama nak belenggeng je..eh..lama tak sebut perkataan tu..kikih..atau maksud lain tidak berbaju..

Tapi aku mmg paksa kan aje..ngan gaya aku sambil nyanyi2..nt dia diamla..xpun laju2 terus sumbat cik b..mesti terus senyap.haha

Odway tu aku gps la kan..sbb xpenah pegi..kl ikut hway free kat danga bay tu mmg xdetect la jalan.xkan nak lalu perling kan.jauhhh tuuu..tapi en hubby kata..redah je da dekat nt detect la tu..

Sampai sana borak2 camne jumpa rumah..hubby kata kami ikut jalan laut..kehkeh.
Yela..kat gps mmg tunjuk kami lalu laut mcm naik sampan..haha..mcm pelik gak padahal jln tu lama da siap tp xmasuk gps lg.

Smpai sana ngap2 la cecepat sblm anak meragam.Alhamdulillah Aisyah elok je, ngan org pun nak.bahagialah aku ngan en hubby makan..hewhew ...makan 2 round nasi minyak ngan mee kari..mee kari pun share ngan hubby..kenyang katanya..aku la kena habiskan.pewwwhhh

Tq kak ogee belanja makan.hehe..

1 comment:

safurara said...

Kalau anak x cranky best kan makan.kalau x.rasa nkmkn lelaju.then balik.hehehehe