Tuesday, August 27, 2013

Melepas rindu di petang isnin..

Assalamualaikum..

Mood baik nak update blog..haha

Balik keje semalam memang puas2 peluk dak bambam..

Sekarang kl nak kemana2 after keje memang akan amik Aisyah dulu..tak sama masa zaman baby..kesian kan nak bawak kehulu hilir tempat sesak..ni da besar skit bole la..g giant extra tu cari brg dapur skit..kat situ pun xcrowded sangat..ok la..bukan main suka Aisyah..jerit2 melekek2 masa soping..hee..no stroller dah skrg..jadi gajah putih suam2 kuku la itu stroller..tak hingin aisyah nak naik..

Malam blk terus tdokan..kejap je sejam..pastu bangun..biarla bangun bole lepas rindu..da puas tdo kat rumah baby sitter.aku tak kisah pun kl dia tdo lambat.lepas rindu siang hr namanya..tp kl lebih pukul 12 mmg Aisyah la yg tidokan aku..hakhak..

Maafkan mama Aisyah kena tinggalkan Aisyah di siang hari utk cari rezeki tambahan utk kita.heee..nt atok ngan nenek marah kl mama resign.
Hahahaha..gitu...

2 comments:

hayati hashim said...

Ehhhh dah besar aisyah!!!

Cik Puan Rara said...

xpe.mama keje kejap.cr duet.nt mama banje baju best2.hehehe