Tuesday, September 10, 2013

Blueberry Cheesetart.

Assalamualaikum..

Yeah..misi berbisnes cheesetart kembali lg..

Dulu sblm kawin memang aku jual cheesetart..gigih siap pegi class lg kan..ihihi..dapatla 800 duit raya utk aku time tu..bersengkang mata malam2 buat pastu pg pengsan kat opis..tp xtido tau.haha

Pastu kerjaya tu stop bila aku kawin..duduk rumah arwah nenek.maka tak berani nak nyepahkan rumah org..yela..dulu kl tak sempat aku campak je mangkuk kotor dlm singki..rumah org..sanggup?

Bila ada baby lagila..kelaut bisnes aku..hahaha..
Tapi skrg aku da tak tahan..tak tahan nk berbisnes oii..ntah..aku mmg rasa otak aku dah beku skrg..hihihi..maka gigih la aku bisnes..

Aisyah kenala gigih melayan aku..gitu plak..anaknya kena layan maknyer..hihihi

Blueberry Cheesetart
Gebus tak i..hoho
I lagi gebu tau Mama..
Ok..setengah jam pertama je ok..
Jakun menengok mixer..
pastu lagu berendam air mata mintak dokong..alahai anak..
lagi2 nak tumbuh gigi atas plak ni..
Ni paling cabaran nak buat..nak kena tgu Aisyah tido..
tgh dok berangan sambil uli..Aisyah melalak..
Tak sempat da cuci tangan ngan tepung2 ulit anak..kahkah..
Esok pg tgok kepala anak ada 'kelumumur'..kahkah
Trial pack..buat 5 bekas..jual rm10..tak sampai 5 minit post kat FB sold out..haha
ni stock reject utk aku ngap n bagi colleuge hubby rasa..


Sedap Tak??ntah ek..takat ni aku tanya customer ramai yg repeat order..hekhek
Nak kata sedap la tu ko kan..=P

Nak rasa??jomla order =)

COD area JB & Kota Tinggi =)
Whatsapp/SMS me 0197613766 - Yana

2 comments:

Siti Munirah said...

Hai Riana. Salam Perkenalan. Sedapnye tengok blueberry cheese tart awak ni. Awak JB and Kota Tinggi tu kat area mana eh? Mana lah tau leh order lepas ni. :)

Jom Join : #1 Contest My Story, My Life - Mudahnya Mengemas Rumah!

Siti Munirah said...

Saya kat area Pasir Gudang. Thanks for the number. Nanti saya nak order, saya contact awak ye! :)

Jom Join : #1 Contest My Story, My Life - Mudahnya Mengemas Rumah!