Thursday, September 12, 2013

Cerita aku dan cupcake..

Hi..

Dulu aku pernah bisnes cupcake..

Sebelom kawin dulu..

Sampai kek kawin sendiri pun sendiri buat.

Kol4 ko tau aku tido pdhal esok nak nikah..sob sob..rajin no kan..hamikko..

Cupcake tu je la aku buat..
kek besar tu secret recipy je..tak bertingkek2 cam kek ko..hee


Sekarang teringin nak buat tapi kekangan masa..

Tapi dulu aku pernah ada blog baking aku..tak banyak pun entry..

Tapi time2 rindu aku tengok..

Walaupun takla semenggah mana kek tu..haha

Tapi tu la journey aku...sweet journey katanya..huahuahua..

Jom la tengok blog aku -tak malu nyer-..hahahaa

Tengok hasil seni kemerepekkan aku..




Nak like kat FB pun bole..kl like la..hee


2 comments:

Puan Ida said...

nak cupcake tu besnye
jemput ye singgah blog saya
umielman.blogspot.com

Riana said...

hee..ntah sedap tak nak bagi org..kekeke..ok..sy da follow blog awak =)