Friday, October 4, 2013

Baby Sitter or Taska..

Assalamualaikum.

Hari ni hati gundah gulana..

Bs aku amik lagi 2 baby baru..akak n adik..akak maybe 2 tahun lebih..

Total 7 hokeh.

2 org 4 tahun termasuk cucu dia sendiri

3 org 2 tahun..

Anak aku 10 bulan

baby baru 3 bulan.

Korg rasa apa???

Aku semestinya rasa hangin tapi tak tau nak cakap apa..sepupu sendiri kan.

Aku diam kan aje..

Tapi kelmarin penuh dua2 siku anak aku kena gigit nyamuk..aku dah luah dlm ni smlm ke kelmarin.

Semalam..dahi lebam biru katanya kena kerusi..terus terdiam aku..

Aku fahamla anak aku tgh lasak..tp kl dah berlebam2..aahhhh..xtau da nak cakap..

Rumah dia comel je..kl dah ramai2 mmg confirmla kan...

Aku fikir nak hantar taska je..tp aku sgt2 nak elak..

Aku kena jejak pelosok kampung melayu tu cari bs baru..

Sedih..

Maafkan Mama Aisyah.


3 comments:

Liza Yati said...

Ramai2 takut tak terjaga lak nanti kan. Huhu..

Liza Yati said...

Ramai2 takut tak terjaga lak nanti kan. Huhu..

Riana said...

Tula..rasa nak resign jaga anak je..huhu