Saturday, February 22, 2014

Doa itu Senjata Tapi aku sering lupa..

Salam Hujung Minggu..

Aku selalu lupa bab ni..

DOA

Bukan Tak doa..hari-hari..doa tetap doa..tapi mcm tak berapa nak berkualiti doa aku..aku rasa..

Lepas solat..paling tak..doa utk mak abah n doa ni..


maafla da terprintscreen skali 'mohon zuriat baik' tu..hee


Tau tau la..bila time keje..nak cepat kan..doa sekali lalu..ntah masuk kat hati ke tak..=I

Kl kat rumah..sibuk layan anak..mcm tu la jugak..

Bila basuh beras..selalu lupa nak baca YA LATIF..

Otak melayang ntah mana2..

Aku rasa nak suh MrNaz Print..tampal kat dinding sinki dapur tu..

Pastu nak laminate doa utk anak2 dan suami tu..lps solat senang nak baca..

Sbb tu je la yang ada untuk aku yg mmg sedia kurang amalan ni..huhu..



aku cuma ada DOA..



*nak cari sticker2 doa tu..katne ek..??

Kemasik Feb'14


No comments: