Friday, November 14, 2014

2 Years Aisyah

Assalamualaikum..

Entry yang paling tak sanggup nak tulis.

9 Muharam..
Genap Aisyah 2 Tahun..
Aisyah tak mau menyusu..
Makan..minum..mesti keluar balik..
Risau sangat2..
Tak keruan rasa hati..
Masa ni balik Temerloh..
Rasa bersalah kat Aisyah sebab kami adhoc plan..=(

Sebab lebih 24jam.
kami bawa ke klinik.
Tapi sebab gelabah sangat..
Baru mkn ubat 2x tak ok..
Aku terus bawa gi hospital..

Haiyooo..punya lama ok Hospital Temerloh..
Pegi 10 malam..balik 4 pagi..fuh..
KPJ..silalah buat hospital kat sini..
Tak berguna insuran disini..haihhh



Cian budak sakit
masa ni aku sekali nangis.. ;(
Cukuplah sekali ni ye sayang..dah penat nangis,.,tertido..

Balik tu aku just monitor..terpaksa bagi antibiotik..dari awal lahir sampai 2 tahun..ni lah pertama kali aku bagi..sebab dah takde apa masuk perut..risau sangat2..

Lepas 1 hari aku monitor,alhamdulillah Aisyah dah mula minta susu..aku lega sgt2..
Balik jb aku monitor lagi..EL 3 hari..sampai Aisyah betul2 sihat nak makan n minum..
Bila dah ok,badan pulak demam..mau tak aku risau..suhu turun naik..
1 hari aku bagi ubat demam..nampak kebah..
baru berani hantar bs..
Alhamdulillah sihat sampai harini..
Cuma selsema dia susah sgt nak hilang..
Ada tips tak..mcm2 vitamin dah bagi..

Ya Allah..
Sihatkanlah anak2ku yaAllah.
Amin

1 comment:

lymacsau said...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

Hương Lâm chuyên cung cấp máy photocopy, chúng tôi cung cấp máy photocopy ricoh, toshiba, canon, sharp, đặc biệt chúng tôi có cung cấp máy photocopy màu uy tín, giá rẻ nhất.