Friday, November 2, 2012

Cerita Tentang Nenek

Salam..

Tibe masanya aku rasa nak share pasal kehidupan aku yg sebenar..eceh..bajet org nak tau sgt..

Sblm ni mcm nyorok2 rasa bila tak cerita pasal ni..
bukan nyorok dr korang,tp nyorok dr diri sendiri..

Rasanya salah satu cara utk aku ni still menteenn bahagia ialah dgn bercerita pasal nenek..

yer..antara aku dan husband..ada org ke3..iaitu nenek..

ehehehehe...org ke3 la sgt..

rasanya mcm menyesal kl takde langsung n3 pasal nenek sepanjang aku merepek kat blog ni..
sblm ni mmg ada..tp tu pun cam segan2 kan nak tulis..
takut satu hr aku nyesal plak kl aku tetibe rindu kat nenek tp xd langsung n3 pasal nenek..
kl ada bole la aku jengah2 kan di masa depan..

nenek pon da 90++..bila bila dia akn pergi..

walau selalu sentap ngan nenek..aku tetap syg nenek..kerana nenek cinta aku kat hubby makin tebal..peh..cam nak meleleh plak air mata aku ni...sob sob..

tapi kan..di saat aku br terpk pasal ni..di saat ni la aku rasa aku da nak bersalin..
so,ntah sempat tak nak aku nak membebel pasal nenek kat sini..

Moga nenek dipanjangkan usia sempat tgok baby aku n UJANG cucu kesayangan nenek..

*nenek kandung aku dua2 da xder..=(..nasib ada nenek..

No comments: