Wednesday, May 15, 2013

Wedding Iqa yg gojes..

Assalamualaikum..

Aktiviti hujung minggu kami selain pusing-pusing aeon atau balik kampung adelah..pegi kenduri kawin..he

Iqa ni member masa keje kat tempat lama..masa tu aku tak kenal lagi hubby..kelakar la bila ingat balik kenangan ngan iqa..yela..zaman gadis2..dok merepek ..karaoke..dating sana sini..makan2..sampai aku rapat ngan mama dia..pastu paling tak bole bla skodeng skandal..mmg adventure..haha..ada gak kitorg bergaduh tp tu semua cerita lama yg mematangkan kitorg..sampaila aku berhenti kerja dan iqa pun berenti lepas aku berenti...kesian iqa xd mbr..tapi skrg aku bangga dgn iqa dah berjaya bina kerjaya dia..=)

Majlis kawin iqa sgt gojes..aku suka tema warna dia..pelamin..baju..solek dia mmg gojes la senang kata..sgt cantik..=)

Moga Iqa bahagia yer dgn Hafsham..hingga ke Syurga..akak sentiasa doakan iqa bahagia..



Aisyah Bajet Flower Girl..hiii

Aku yg nampak kurus..har har

Kesayangan Babah

Suke sgt pelamin tu..-psss..hubby i da gemuk..haha-

No comments: