Tuesday, May 17, 2011

Dark Of the Moon Fever ~

13 May 2011 : Mula2 Demam ATTACK of the STAR WARS melanda..500+++++++...giles Impian melampaui batas..=P..Tujuan asal nak jejalan tgok si robot da kuar ke bumi lom..bila sampai TOYRUS..hampaaaaa..tp rak kosong dah tersedia!!huhu..bila nak kuar Mr Naz tanya & adik Toys'ReUs tu kata..ESOK LAUNCHING!!!..adehh..esok nak dtg kena dtg lg Tebrau ni.
xdpt tgok robot hensem kita tgok ATTACK dulu..baik2 tak tau pasal STAR WARS..aku jadi tau>kena tau kl tak nt kena ejek!so ni character plg aku suka sbb hensem,,haha..mestila gambor yg paling besar!!>DARTH VADER<



Inilah gaya beriyer...~



Disebabkan segala impian xtercapai at Last we all makan2 n menambahkan lemak di Johnys..nyum2..~



sambal yg best~



Saya~



Mr Naz~


Johny's Meal

cian org sebelah xgeti nak pecahkan telor masa makan..rasa nak amik je telor tu..weee

esoknya...14 May 2011

Gi shopping bahan bunga deep ngan aida di Pgudg..ntahla..apa rupa agaknya..ni impian aku yg belom terlaksana~



lebih kurg ginilah bentuknya~

lepas tu....vroooommmm ke JB kembali~
1 July 2011 Tarikh yg dinanti2kan oleh my fiance..dia kata hidup dia xsemangat kebelakangan ni sbb tarikh tu..TRANSFORMERS 3!!!!..sakit kepala dengor..haha..kita fening2 pasal kawin dia fenin2 sbb tu..xpela..da minat..awalnya konon nak beli yg dia suka..Wrecker Topspin..peh..memang hensem nama..tp leganya bila xd keluaran tu..Jun nt baru ada..hahaha..xla kopak..ngehh.ini lah dia si Hensem tu..:~





Tapi si Gagah ni tetap di hati aku..giles..siap sayap da skrg..u are my hero..muahh!





waahhhh..hensem & Gagahnya dia..huhu..terkena demam DARK of tHe Money..ngehh..%^&*(

Lihatlah Mr Naz dgn KeADDICTEDannya ngan si Robotss..=)





Oyea Goyeaa Mood..haha..at last disebabkan topspin xd,aku kuburkan niat dia..haha..lepas tu..lepas sebentar di SecRec sbb time bday mrNaz dia xmkn kek dgn alasan~xd mood makan manis skrg ni..lepas mkn kita oyea-goyea di Harris jengok2 buku.>actually perkataan oyea-goyea ni adalah sejenis nama cake yg aku dpt masa baca2 buku recipy>u know the cake addicted of me..huhu..lets oyea-goyeaaa!!





Tak dapat transformers kita gi smart belanja lauk pauk~







Udang..cencaru..n daun keledek memang enak2 banget kl di makan..~

xabes lagi cerita..haha..lepas tu belikan nenek satay n bihun goreng atok.yummy...suasana syurga makanan kmpung melayu~



Habuannya~





Dah penat~balik..penuh weekend aku haritu..=)
Last but not least kesimpulannya~
Clip Art

&

Clip Art

Aida Rohayu =)

No comments: