Wednesday, May 18, 2011

Dip Flower Project~

Lagi 4 bulan tp satu pun xbuat lg..mungkin sbb xconfirm d'exact tarikh lg..tp,relax la..memang da biasa kan rushing2 n kelam kabut>bukan ke sama makna ni<..haha..tp masih ada hati nak DIY mcm2..ni list berangan nak DIY:~
1.Bunga Dip utk bunga pohor (slang Johor ok!)-utk khatam,berzanji n bagi org mak kata beli je..=P (sorry la org johor byk adat xle jd rakyat derhaka)..
2.Bead tuk baju nikah (huihuihi..ntah apa rupa)..chaiyok!
3.Berangan nak wat goody bag sendiri..=P
4.Hantaran............................i have new idea now yg sgt menjimatkan!
5.Cupcake sendiri..>sudah semestinya..
>xgeti nak list down detail2 mcm B2B yg details2 gilers smpai wat aku senak perut bile tgok>adooiiii..sempat ker<...ngehhhh~xp..list dlm buku note je sbb aku akan belek buku tu tiap2 masa..insyaAllah segalanya akan berakhir dgn baik nt..cam kenal je ayat..=)



apakah??apa kena mgena la lori ni ngan bunga dip aku..haha..tp its look like my hero>optimus prime<..haha..sempat lg aku snap masa odway balik keje..muahaa..so.below is my hasil pertama..aisshh..lupa nak snap gambar bunga that approveD!! by mam..=)..tp design telah diubah utk menjadikan i ledih natural flower..draft tetap sama..ececeh..130 petals finished! last nite..kena buat 800..huhu..xmasuk daun..bud..organza..adehh..amik ko yana..=P





mlm ni sambung lg..
>Bestnya Mr Naz gi kL..yela..Wesak Day aku xcuti..dia pulak g fren wedding kat .kL..siap jumpa tomok lg..jelezzz.=P



Love Quotes

Ni ayat utk MrNaz bukan Tomok Ok!

No comments: