Saturday, June 22, 2013

Johnson Baby Contest..

Salam..

Hari mengupdate entry yg lama basi jadi tapai dalam draft..haha..bz kat opis tp hr sabtu adalah hari bermalas-malasan..bole??

Ok..nak cerita pasal Johnson Baby Contest tu..

Aku memang tak tau pun ada contest ni..ala..contest pape yg penuh dlm pama tu pun konon beriyer nak join sudahnya tak join-join..babahnyer plak mmg suka mengelak kl aku nak join katanya tak mau show show sgt..bluwehh..kecik-kecik ni la bole show show kan..haha..da besar kena nyorok anak dara katenyer..ihihih

Pastu sekarang ni kan banyak contest suh kumpul like paling banyak kan..mak nyer mmg lemah bab-bab promosi ni..hahaha..

So,sebelum terus membebel nak cerita la camne bole terjoin contest ni..

Masa ni ntah bulan lepas kot..we all jalan-jalan kat aeon tebrau..bersama my sister in law n bro in law.
Sebenanrnya masa tu da penat tak larat nak balik da..On the way nak g escalator turun.. eh..ada kanak-kanak amik gambar..contest tu la..ada staff johnson..masa tu sil aku la yg paling excited..haha..aku siap sanggup tukar baju aisyah..yela..masa tu malam pakai baju tido agak kurg comel..ihihi..bapaknyer awal-awal da buat muka dah..tak payahla..tapi sil aku buat muka tak tau angkat Aisyah..ihihi..walaupun lama gak menunggu dapat la amik gambar =)..siap dapat 1 gambar tu =)

Masa ni syarat kena beli barang johnson atas rm10..sil aku rembat bedak johnson besar..

Ni la anak dara aku..susah betul nak senyum..dan paling penting dia mmg sibuk nak tepuk-tepuk kerusi baldu tu..suka la tu lembut-lembut kan...tak heran pun ngan teddy bear tu..ihihi..


Rambut serabai..haha..


Masuk suka-suka jer =)

Korang rajin tak join contest?

No comments: