Saturday, June 22, 2013

Masih mencuba..

Salam..

ha..jgn ingat i nak tambah anak lagi..ihiihihi..ni cerita pasal breastfeeding..

Aisyah alhamdulillah di rumah bs masih 98% katanya minum freshmilk aku pump kat opis..
fresh!..takde frozen sbb mmg takde stok..uhuhu

Bila dengan aku..di tengah malam asik mengamuk..akan ku paksakan diri membancuh fm walau hati tidak ku rela in..haha..mau ko dengar dia terpekik2..aku sudah tidak sanggup lagi..ada kang org kata aku cubit anak aku! tettttt

Walau terpaksa topup fm..aku masih mencuba...selepas Aisyah hampir 7 bulan.

Baru-baru ni beli rumbletuff second hand dari colleauge hubby.peh.bising satu opis.haha.tp syiok gakla pakai electric pump xyah manual.haha..nk kompol duit beli freestyle.nak anak ramai kan katenyerr..hahahaha
(tp nak kompol duit gak nak beranak kat private kan katenyer..ihihi)

Rasa mcm nk let go je rumble tuff tu..ihihi..ada sape2 nak tak agak2..

Selagi ada susu dikandung badan..akan ku teruskn jua..yeahhhh..semangat ko!

Xsempat2 nk update pasal solid food Aisyah.yg penting aku da langgar undang2 alam sbb bg Aisyah mkn ms 5 bulan setengah...apetah lagi 4 days rule tu..haha..tp alhamdulillah poo poo aisyah ok je and blom alergik pape lagi setakat ni..tapi food type mmg aku tak sebarang2 bagi la..mak kata senang skit da bg mkn xmerengek sgt.ye la tu..makin nk bkepit ngan aku ade lahhhh...mau maknyer saje..walau kadang babah sendiri sentap..kihkih

Moga aku dpt teruskan penyusuan Aisyah hingga 2 tahun walaupun tak fully breastfeeding kata ko.heee


Kurma walnut..pistachio..enfamama..plain water..constant pumping..
payah betul nak suh senyum!serius noooo pastu wat muka conpuse..i not a camwhore mama!.haha
Tengok tu..ngan babah bukan main senyum dia..grrrr..

No comments: