Monday, April 8, 2013

Abah..

Salam..

Semalam borak2 dengan my Abah..

Abah kata Atok Taibon yg rumah depan surau dah meninggal..

Aku tanya abah -atok tu sakit ape bah-

Abah kata -biasela dah tua-..

Pastu sambung lagi ayat beliau...

"Bapak ko ni pun dah tua.."

Dlm hati aku cam nak meraung masa tu gak..

Abah jangan la ckp gitu..

Banyak lagi aku nak tunjuk kat Abah..

Mcm2 aku nak tunjuk kat Abah nak buat abah gembira..

Abahhhhhh...nangissss...

Tapi semua tu dlm hati je..

Cuma da odway balik jb smlm citer kat husband barulah menitik air mata..

"Ya Allah,panjangkanlah umur kedua ibu bapaku supaya aku dapat membalas jasa mereka walaupun
aku tau jasa mereka tidak akan terbalas oleh aku....hanya cukup sekadar mereka tersenyum melihat aku gembira dan hidup bahagia...Amin"

No comments: