Saturday, April 20, 2013

Pertama kali Aisyah Dhaniyah ke kedai buku..

Salam..

Sabtu lepas kami bertiga ke Aeon Tebrau City..

Katanya my hubby nak cari buku law pasal arkitek kat Harris tu..ntah buku ape katanya..

Aku pun memang suka sesangat kalau nak melepak kat Harris tu..

Memang ada satu ruang tuk kanak-kanak berjimba-jimba kan..

Bila masuk mr hubby tu terus la mencari buku yang dicarinya..

Dan aku pun terus terjah ke ruangan kanak-kanak tu..

Peh..kelam kelibut aku tgok dengan buku bersepah...grrr..

Gitulah rakyat Malaysia,,da baca pleasela pulangkan ke tempat asal hokey..

Katanya nt staff Harris takde keje..wekk...ok..berenti membebel..

Aku siap bole tertinggal kamera kat situ..nasib takde yang amik..nama pun murah kan..haha

Pastu akibat Aisyah wek wek wek tak senang duduk aku..

Dia nak pegang buku-buku tu..

Habis plak koyak kang..uhuuhhuuu...

Untuk elak risiko aku pun berlari-lari anak sambil menggendong Aisyah mencari daddynyer..eh..daddy plakk??hah

APe lagi terus la so daddy amik gambar kami..

Muke jakun nampak buku byk2..hee

sibuk nak capai buku..tak mau pegang.

nak jugak nak jugak tak kire..

gegar2 punyela ligat..

ape amik2 gambo kiter..haip..muke monyok nak nenen..

muke monyok xdapat beli buku..haha..





Lain kali pegi lagi..tak sabar tunggu Aisyah pandai selak-selak buku =)

No comments: