Wednesday, April 17, 2013

Selsema..

Assalamualaikum..

Hari ni aku selsema..

Memang pening ar kepala kan bila lepas makan ubat selsema..

Kl kat rumah lama da aku tido..

Tp bestnyer selsema kali ni tak tersumbat hidung..

Ni semua gara2 encik suami yg selsama dulu..

Dah la balik keje semalam aku ngan Aisyah sekali selsema..

Aisyah mmg la tak lena tido dibuatnya...tp aku rasa bukan sebab selsema..

Sebab growth spur (betul ke aku eja ni)..haha

Nak melekat je mlm2..sakit tulang belulang tp anak punye pasal layan kan ajer..

Cian tgok bila Aisyah asik bersin2..tak kisahla asal hidung dia tak tesumbat..bole senyum2 lagi..

Kl Idung tersumbat memang lagi seksa aku tgok dia..cian baby mama..

Ni lepas aku mkn ubat selsema 2 bijik cam da kering..xsabar balik jumpa Aisyah..harap baby mama ok2 je

kat rumah maklong..cuma pesan maklong pancit ubat selsema tu kat idung..

Aisyah lepas pantang masuk 3x da selsema..tp xpenah demam..

Ada cara tak nak elak senang kena selsema utk bayi selain cara "hindarkan diri utk mencium bayi anda"..

Cara tu mmg tak bole digunapakai oleh aku dan suami..=)

*Twin kawan en.hubby dimasukkan ke wad icu sebab adenovirus.Nasib sorg da keluar..harap-harap cepat sihat..kesian sgt si kembar comel tu..dan harap selsema aku anak beranak ni virus selsema biasa..

No comments: